Monday, January 5, 2009

kelate & ganu kite.....

Tanggal 25 Dec baru-baru ini sempena penutupan tahun hijrah & masihi aku mengambil kesempatan menambahkan koleksi cuti-cuti Malaysia nih ke kelate & ganu kiter....hehehe...
Aku dan suami teringin nak ke rumah Tuan Guru Nik Aziz tapi tak berkesempatan.Ingat dapat tengok dari jauh pun jadilah....he...

Dari Lumut kami ke kuala kangsar kemudian lalu jalan Gerik yang penuh onak dan liku heheheh...bahaya juga jalan nih...sepanjang jalan kami berdoa moga dipermudahkan perjalanan kami dan mulut pun berzikir ..orang kata berzikir semasa memandu boleh mengelakkan dari kemalangan...Suami aku pun drive dengan berhati2...& tidak digalakkan memotong kereta di hadapan jika melalui jalan ini kerana jalan ni berliku2...

Kami sampai dirantau panjang dalam jam 6petang.Kami stay umah abang aku. Rantau panjang nih aku tengok dah macam pekan orang siam..he...lagipun dah sempadan pun.Ini sebebarnya kali ke 3 aku ke rantau panjang...

Setelah seharian bershopping mengabihkan duit yang xbape banyak nih kitaorang balik tido lah pe lagik he...kelantan cuacanya sejuk bangat...sukanya aku cuaca cam gini...leh jadi cendawan camnih heheh...

Soknyer...cam bese ler kru-kru aku husband and my lovely baby Fath pergi ke Terengganu lak..kat terengganu kami jalan-jalan cari makan...pi bandar warisan......& banyak lagik..

0 comments:

Post a Comment

  © Blogger template Coozie by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP