Monday, January 5, 2009

Airmata Palestin......

Talian schoolnet kat tempat kerja aku ini selalu ada masalah..Segala yang aku taip tadi semua dah hilang..Tapi xperlah...demi mu Palestin aku akan menulis semula.....

Pagi tadi aku baca utusan Malaysia..Tatkala melihat muka pertama hati aku sebak sangat..Tentu kalian pun ada melihat gambar seorang ayah yang meratapi kematian syahid tiga orang anaknya yang masih bayi dan kanak2.Airmata aku menitik juga kerana hati ini terasa pilu sesangat bila melihatkan bayi tersebut lebih kurang sebaya dengan bayi aku. Terdetik juga di hati, jika inilah yang terjadi padaku...siapa yang akan menenangkan perasaanku..siapa yang akan membantu menebus dendamku pada musuh yang telah melakukan sebegini pada keluargaku.Siapa???
Begitulah juga yang terjadi pada lelaki tersebut...dia mengharapkan penduduk dunia bangun tegakkan jihad..sama2 membantu dia berjuang membunuh kafir laknatullah..

Aku terbaca mesej dari Plestin..." Penduduk dunia bangunlah membantu kami..kasihanilah kami...usirlah yahudi dari tanah kami..Bantulah tebus maruah kami....

Aku menyeru kepada rakyat Malaysia yang jiwanya penuh dengan kasih sayang...bangkitlah,bangunlah...marilah kita membantu Palestin..Marilah kita selamatkan saudara kita yang tidak berdosa ini... jihad...jihad....!!!

0 comments:

Post a Comment

  © Blogger template Coozie by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP