Sunday, December 14, 2008

Tour de Sepang he....

Hari Sabtu baru2 nih aku pi Sepang umah sedara sebelah husband aku kahwin...perjalanan biasa ajer...aku pi sana dengan suami,anak,pak & mak mertua aku.hari ahad kami balik dah memandangkan malamnya suami aku kerja malam.Kesian dia mesti penat.dah ler seharian memandu.Aku boleh gak drive tapi husband aku bagi coz dia mau tak pegang anak kami coz budak fath nih tersangatlah tak bleh dok diam he...

Panasnya cuaca tuhan jer tau.Walaupun aircond kitaorang baru service semasa perjalanan ke Johor baru-baru nih.Mungkin ini peringatkan dari Allah kepada manusia2 yang suka merosakkan alam sekitar.Tu lar manusia-manusia zaman sekarang ni suka sangat menebang hutan...ish..ish

0 comments:

Post a Comment

  © Blogger template Coozie by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP