Wednesday, December 10, 2008

Selamat Hari Lahir Sayang....

Hari ini genap umurmu 26 tahun...aku mengambil kesempatan ini ingin mengucapkan Selamat Hari Lahir padamu duhai Suami....Terima kasih kerana menemani ku di kala susah dan senang... aku memohon doa dari Allah swt semoga dipanjangkan umurmu, dimurahkan rezki dan berkekalanlah jodoh kita hingga ke syurga...aku tidak bersetuju jika orang mendoakan kita berkekalan hinggan ke anak cucu..adakah hingga bercucu kita kan membawa haluan masing-masing....hehehe...lucu kan...

Abang semalam kita telah sambut hari lahirmu..aku mengharapkan masih ada lagi tahun-tahun yang berikutnya....aku sentiasa mendoakan yang terbaik untuk kita...Aku mengharapkan kau akan sesetia dan sebaik ini hingga ke akhir hayatku hatta setelah ketiadaanku juga.....

Jagalah diri ini, sayangilah diri ini....semoga hari lahirmu ini membawa seribu rahmat untuk kita, anak kesayangan kita Harith Fathullah dan juga seisi keluarga.....erm...kita jumpa malam ni ek....hehehe nak pau kredit free maxis bagi sempena besday abang hehehehe.... ;P

1 comments:

zafran December 11, 2008 at 2:44 AM  

ye..boleh pau..ambik seeemua..abg pun harap mcm tu jugak. moga anak kita jadi anak yg soleh...buat Harith Fathullah..abah sayang fath..amin.buat ayang..i luv u

Post a Comment

  © Blogger template Coozie by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP